Friday, August 5, 2011

~Take Care My Dear~

Hari ni, saya terpaksa lepas si A-bone kat luar rumah..huhu sebak rasa nak biar dia tdo dan mkn kat luar rumah..tp apa bole buat..tu la kehidupan yang dia nak..berlari bebas di luar rumah, mkn ikan rebus, panjat pokok..huhu
Cuma apa yg saya bimbang, kalau dia blom pandai sesuai kan diri..dan takot kalau dia merayau ke tempat lain...risaukan keselamatan dia...apa mampu saya buat berdoa je la semoga dia sentiasa dilindungi dr malapetaka...
Sedih sgt bila kucing yg selalu teman tdo saya xkira waktu siang atau malam..yang suka didukung..dah x boleh mcm tu lagi dah lepas ni...sebab nak elak dia bercampur dgn kucing2 parsi dlm rumah...takot berjangkit kutu atau kurap...
saya dah sediakan 1 kotak utk dia tdo dlm tu...tp tadi pada pukul 1 pagi saya buat pantauan..dia xde dlm kotak tu..paggil nama dia pon tetap xde..huhuhu where is she rite now?risau sgt rasa...hope she will be fine...jgn la merayau ke mana2..takot kena langgar kereta je...huhu =(
Sedih n risau sgt sampai xdpt tdo...

gambar masa A-bone umur lebih kurang 1 month


0 comments:

Post a Comment